torsdag 9 juni 2011

En dag, av alla...

Idag har varit en tokhärlig dag! Den började med en av mina fantastiskt duktiga PT-klienter som överträffade sig själv med konditionsträningen under dagens pass, och fortsatte sedan med hämtning av nyckel till mitt nya boende. Därefter blev det ett cykelpass för världens bästa Andréas tillsammans med Linnéa. Om det var varmt i salen? Något fruktansvärt!!! Jag kunde vrida ur både linne och byxor efteråt, så mycket svettades jag! Under första halvan av passet kändes det som att kroppen egentligen inte alls ville träna idag, det var svårt att komma upp i puls och ännu svårare att komma ned under återhämtningsperioderna och jag lyssnade på kroppen och tog det lugnt. Halvvägs in släppte den tunga känslan, och även om det var jobbigare än vanligt så tickade pulsen på och jag kunde ge järnet. Härligt! Efter träningen blev det sushilunch tillsammans med Linnéa, även Karro anslöt och vi hängde hela eftermiddagen i solen. Fint! Kvällen bjöd på StarTrek-tittande hemma hos Achim, också fint som snus!

Imorgon är planen att bära bort en hel del prylar till mitt nya boende, jag har lovat att vara ute med allt och ha städat senast fredag. Jag känner mig så otroligt dum som flyttar in och sedan flyttar ut igen nästan direkt, men jag har inte så mycket val. Den här allergin är inte okej! Det funkar inte att vakna med astma varje natt.

Jag börjar i alla fall vänja mig vid att vara bara jag. Det känns fortfarande ensamt och läskigt, särskilt på kvällarna, men det går bättre och bättre. Det kommer bli bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar