fredag 10 juni 2011

På väg!

Det är jag nu, på väg alltså. Om en dryg halvtimme kommer min räddare i nöden (a.k.a. Andréas) hit med sin bil och det ska flyttas grejer till mitt nynya krypin. Härligt! Jag hade tänkt bära över alla saker själv (det är ju bara drygt 500 m emellan) men jag insåg att med den grad av träningsvärk som BP78 och BC48 gett mig så är det ingen bra idé. Jag hade nog inte kommit så långt... Men nu får jag hjälp och det känns alldeles fantastiskt skönt! TACK Andréas!

Igår hamnade jag hemma hos Lina efter vår BodyCombat-team, hon bakade scones och vi tittade på Disneyfilm, sjukt bra kväll! Det är underskattat, både sconesen och Disney. Ikväll blir det PT-klient och BodyPump, första gången med 78:an själv, så håll tummarna för mig! Mest för mina ben dock, ajajaj för utfallen :P Om det inte kommer något inlägg ikväll beror det på att jag har tummen mitt i handen och inte förstår hur jag ska koppla in och upp mitt nya mobila bredband och tillhörande router... Känns som det kan gå hur som helst. Jag kan mycket, men teknik är inte en av sakerna på listan!

1 kommentar:

  1. Vilken kanonpump det blev sen! Vad kan man säga? Grymt helt enkelt!
    Nu är det bara att konsolidera träningsvärken i helgen och på't igen på måndag.

    SvaraRadera