tisdag 7 juni 2011

Release!!!

Idag var det releaseparty på Landala! Lina och jag teamade BodyCombat 48 och BodyPump 78, och vilka fantastiskt roliga releaser det är! Det kändes som att tiden bara flög förbi, Combaten var över innan jag ens hade hunnit blinka - då är det rolig träning! Förutom att det är roligt är det riktigt fysiskt utmanande också, och jag är helt säker på att vi kommer bli bra mycket starkare under det här sommarkvartalet! Jag längtar redan till nästa Combat, som blir på torsdag.

En tråkig sak är att jag måste flytta igen. Jag har blivit allergisk mot den lilla, söta katten som bor här i lägenheten. Jag tänkte först att det inte var så farligt, men nu knarkar jag Ventoline dagarna igenom och ögonen rinner och kliar så att jag nästan inte står ut. Surt! Jag trivs ju i mitt lilla rum :( Men det är ju inte riktigt hållbart att gå runt med ständig astma och kliande ögon, och den enorma tröttheten som följer med allergin är inte heller okej... Så det blir till att ta mitt pick och pack och flytta vidare. Jag längtar SÅ mycket tills jag får ett eget förstahandskontrakt med eget kök, egen toalett och mina egna möbler. Det lär dock dröja, det är inte riktigt prio ett just nu. Nu känns det mest som att jag vill ha någonstans att sova utan att behöva vakna av att jag inte får luft mitt i natten...

Imorgon börjar dagen med PT-klient, därefter lite ärenden på stan, förhoppningsvis en fika med Karro, Andréas cykelklass på lunchen och slutligen lite häng och StarTrek hemma hos Achim. Det känns bra att umgås med honom som vänner, han är och kommer alltid vara min allra närmsta vän och det är skönt att veta att han verkar känna likadant!

Nu ska jag ta mina rinnande ögon och pipande luftrör och krypa ned under täcket. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar