fredag 3 juni 2011

Första natten...

Nu är jag inflyttad i mitt nya rum. Jag har inte kommit i ordning över huvudtaget, men det blir morgondagens uppgift. Flytten var rent utsagt skitjobbig, precis som jag misstänkte att den skulle bli. Mycket tårar och kramar och jag har nog inte riktigt fattat än att det verkligen är över. Det känns fortfarande som helt rätt beslut, men allt är nytt och konstigt och jag vet inte hur jag ska förhålla mig till allt det här nya. Jag antar att det kommer kännas bättre om ett par dagar, när jag packat upp ordentligt, vant mig vid att sova ensam och att bara ha mig själv att tänka på... hoppas jag i alla fall.

Kvällen var hur som helst fin. Jag och Karro hängde lite på HBTQ-festivalen och lyssnade på Andréas och Emils kör i Regnbågsparken. Därefter blev det lite käk och mer häng. Skönt! Imorgon är det Cykel45 som gäller på lunchen, PT-klient på eftermiddagen och sedan klassfest på kvällen. Det kommer kännas otroligt konstigt att inte träffa honom, mitt ex och bästa vän, på hela dagen...men det är så det är. Det är nytt, konstigt och bara att vänja sig. Jag vet i alla fall att jag har en vän för livet i honom, det är otroligt skönt att veta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar