onsdag 1 juni 2011

Slutspurt och fantastiska klasser!

Idag har varit en bra dag, även om jag liksom pendlat lite mellan extrem ledsenhet (sorg är ett så starkt ord, jag kör på ledsenhet istället!) och rädsla/ensamhet/otrygghet och en känsla av hopp, lycka och spänning. Stina och jag har tentapluggat och på kvällen körde jag två heeeelt grymma klasser! Min älskade Valhalla-Cykel som jag längtar till varje vecka, och därefter en grym teamklass med världens bästa Lina. Så sjukt roligt! Det är fantastiskt att gå gå från jobbet med ett fett leende på läpparna - varje gång!

Jag hämtade nycklarna, skrev kontrakt och betalade hyra för nya rummet idag också. Känns skitkonstigt men också skönt. Packningen blir jobbig, tror det kan bli lite sentimentalt... Och att köra iväg alla saker, det blir också tungt. Men sedan tror jag det kommer kännas bättre. Jag känner mig lugn i den där lägenheten och i mitt nya rum, på något sätt. Det kommer bli bra det här!

Imorgon väntar PT-kund på morgonen, panikpackning på förmiddagen, tenta på eftermiddagen och sedan PT-kund igen. Därefter tar jag det nödvändigaste från lägenheten och sover första natten på nya stället. Skrämmande, men skönt. Tror jag.

Nu måste jag sova. Sista natten i den här lägenheten... Det är sorgligt, men även lite fint eftersom vi är bästa vänner fortfarande. Eller ja, mycket fint till och med. Det kommer bli bra det här, det blir det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar