måndag 14 februari 2011

En helt underbar helg!

Vilken fantastisk helg det har varit! Sats Inspirationsdag 2011 smällde om möjligt högre än 2010 och jag sitter här och önskar att helgen bara ville fortsätta. Det är ett underbart företag jag arbetar inom och det känns så grymt lyxigt att få vara med om sådana saker som den här resan. Tänk vilken grej! Först åka upp till Stockholm och bo på hotell i två dagar med skönt folk, sedan dessutom få testa en hel massa träningsnyheter, inspireras av föreläsningar, stå på scen inför nära tvåtusen personer och sedan få dansa röven av sig natten lång tillsammans med underbara kollegor. DET ÄR LYX!!!

Showen vi gjorde på lördagen gick hur bra som helst, och även om mina ben skakade som asplöv och jag tappade balansen lite tillfälligt så är jag nöjd. Vilken galen känsla att stå där inför SÅ MÅNGA människor, helt underbart! Jag älskar det! ÄLSKAR DET, I tell you! Mer sånt! Nästa år hoppas jag vi gör det igen, lätt. Helst med samma människor (Lina, Kim, Jessica, Carina och Beno), vi var och är ett bra team ;)

Nu är jag grymt taggad och inspirerad både till egen träning och till att bli ännu bättre som instruktör och PT. Dessutom vill jag SÅ gärna börja instruera Sh'bam, Les Mills nya danskoncept. Jag provade det i helgen för fantastiska Annika Sjöö och det är en dansklass helt i min smak! Jag ska minsann tjata på chefen så jag får börja köra, haha!

Nu är det dags för sängen för imorgon väntar skola som vanligt. Föreläsningsfritt men det blir ändå plugg från 8.30 och framåt. Det ska skrivas arbete om författningar. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar