måndag 28 februari 2011

13 h träning...

...är vad den här veckan har att bjuda på! Härligt, tycker jag! Såhär kommer den se ut:

Idag: Cykel55 på Valhalla
Tisdag: Vickar BodyCombat på Kungsgatan
Onsdag: Andréas fantastiska Cykelklass!
Torsdag: Vicka BodyPump på Kungsgatan och min Combat på Landala
Fredag: Min BodyPump på Landala
Lördag: Min BodyPump, Linas CykelPulse samt Combatkvartal
Söndag: BodyPumpkvartal och min och Linas Vasaloppscykel som pågår i tre härliga timmar!

Utöver underbar träning kommer vankas det även tenta på onsdag, start av ny kurs och en hel del PT-jobb. En ganska så busy vecka med andra ord. Men vad fasen... Vila kan man göra i nästa liv, right?!

Jag känner mer och mer hur mycket jag saknar musiken, apropå ingenting, och därför lovar jag mig själv att nästa termin och även till sommaren ska jag se till att göra plats för den i mitt schema. Jag vill börja spela och sjunga igen, nu gör det mest lite ont i hjärtat när jag ser pianot stå här hemma eftersom jag aldrig har tid... Men snart så! Snart ska det skapas tid för det också!

Nu ska jag hoppa in i duschen och sedan blir det sängen. Jag har en klient redan klockan 07.00 imorgon och en klockan 8.00, sedan kommer tjejerna hem till mig vid 9.30 för en sista genomkörare av tentaplugget. Och jag ska bjuda på ugnspannkaka! Jag har sjukt många ägg i kylen nämligen. Intressant va? Precis sådant man vill läsa om? Ja, jag tänkte väl det... ;)

Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar