fredag 11 februari 2011

Sjuk?

Imorse vaknade jag med nära 39 graders feber. Jag känner mig dödssjuk redan vid 37.5 så ja, jag mådde ganska kasst! Det blev därför ingen skola och jag vickade bort min underbara Combatklass till Jessica (tack för hjälpen!) även om det verkligen tog emot att inte kunna köra själv. Men man ska inte träna med feber, det gäller även träningsnördar som jag själv :P

Nu är febern dock puts väck på något mirakulöst sätt, och jag börjar mer och mer misstänka att jag egentligen inte är sjuk utan att det var kroppen som helt enkelt bara krävde att få lite vila. Det har den fått också, eftersom jag legat på soffan och kollat på skitprogram på tv:n och käkat glass hela dagen :P

Imorgon bär det av mot Stockholm för Sats Inspirationsdag och det kommer nog ett och annat mobilinlägg från helgen, och lite bilder när jag väl är hemma igen. Innan vi åker ska det hinnas med en PT-klient, en träningsvägledning, ett rep, inhandlande av utstyrsel för lördagens partaj och även packning. Så, med andra ord är det nog dags för sängen nu! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar