tisdag 15 februari 2011

Inte okej.

Idag fick jag nog. Jag vände mig om under Combaten och stod tillsammans med deltagarna en liten stund för att visa en grej, och fick syn på mig själv i spegeln och det var INTE en okej syn! Alltså, missförstå mig rätt - jag har sett mig i spegeln förut (det händer ganska ofta :P) men jag har liksom inte riktigt tittat tror jag. Jag vet att jag har gått upp i vikt, inte mycket men 3-4 kg kanske men jag tror att det egentligen har hänt mer än så. Jag har nog tappat en del muskelmassa också, och så vill jag inte ha det. Nu börjar fokuset igen! Inte tokdiet, men fokus. Inget slarv, bra träning, lagom med vila och bättre sömnrutiner. Jag vill kunna stå för mina ord när jag pratar med mina klienter och visar upp mig för mina deltagare. Inte för att jag lever osunt nu på något vis, men jag vill ha mer än det här. Och dessutom vill jag vara snyggare också, så nu kör vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar