tisdag 8 februari 2011

Jag lever!

Ja, det gör jag faktiskt. Men just nu känns det som att det är på håret :P Senaste dagarna har jag gått hemifrån runt 8.00 och kommit hem 23.00 - långa dagar med andra ord! Mycket roliga grejer, men galet intensivt. Jag LÄNGTAR till helgen då SATS Inspirationsdag 2011 går av stapeln och det är dags för härlig träning, gött häng och rekreation tillsammans med underbara kollegor!

Idag vickade jag för Marie på Combaten på Landala. Det var mycket folk och en go klass att köra, och jag hade dessutom finbesök av Anna-Maria och Stina som testade Combat för första gången. De var superduktiga båda två! Jag gillar att de vill hänga med mig och träna, det är liksom bra brudar på alla sätt de där två :) Förutom träning så hann jag och Anna-Maria med lite gött häng på Espresso House samt Myrorna mellan skola och gymmet, det är underbart att lära känna människor man kan skratta sig till träningsvärk tillsammans med! Vi hade med andra ord sjukt roligt :)

Nu blir det sängen illa kvickt, skolan börjar 9.00 och slutar 12.00 imorn. Därefter blir det lite plugg, sedan rep, träningsvägledning, Box-klass och slutligen rep igen. Det är mycket nu, men jag klagar inte. I like it! Dock ska min egen kropp få vila från träning imorgon, det känns att det är välbehövligt då jag inte sovit så mycket senaste dagarna och dessutom inte vilat sedan... Förra söndagen kanske? Minns inte riktigt. Så, vila imorn och även på fredag då vi åker till Stockholm. Lördagen kommer vara fylld av härlig träning så det är bara bra att ladda upp lite ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar