torsdag 3 februari 2011

Tenta x 2

Jag är HELT slut efter denna dag! Först frulledull på Espresso House med fina tjejer i sällskap av tentapanik, sedan tenta, CykelPulse för bästaste Andréas, hem och belöna mig med semlish och X-files, iväg till jobbet för träningsvägledning i tre timmar (varav en timme på engelska, totalt oförberett) och Boxklass och slutligen rep på Sats Kompassen med delar av showgänget. Känns som en ganska högintensiv dag faktiskt. Jag kommer sova gott inatt!

Nyss fick jag mess om att tentaresultaten kommit upp på studentportalen, den förra tentan alltså (Anatomi/Fysiologi 2) och JAG KLARADE DEN!!! Helt jävla underbart! Nu hoppas jag att jag kan hämta ut den redan imorgon i skolan, det blir mycket spännande att se hur många poäng jag lyckades skrapa ihop!

Tentan idag var rent utsagt skitsvår. Jag TROR att jag har klarat den, men det kan lika gärna vara tvärtom. Frågorna var inte alls utformade som jag trodde de skulle vara, och det kändes som att de frågade på "fel" saker, alltså inte det de sagt till oss att fokusera på. Hur det har gått får vi vänta ett par veckor med att få veta...

Imorgon börjar en ny kurs, Farmakologi. Innan dess har jag en ny PT-klient att träffa och efteråt är det träning som gäller. Jag ska försöka hinna med Andréas Cykelklass på Kompassen klockan 17.00 innan min Combat på Landala klockan 19.00, och därefter är det showrep igen. Finfint! Nu blir det sängen, Herre vad det ska sovas effektivt nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar