lördag 26 februari 2011

Träningsdags!

Jag kom hem från Landala för en stund sedan och har plockat och fixat lite, ikväll kommer Stina och Matti hit och käkar tacos och kollar Melodifestivalen. Sjukt seriöst ska det bli, med poängsättning av alla bidragen och ingående utvärdering ;)

Jag har kört min klass imorse och lördagsgänget var lika underbart som vanligt! Jag sov alldeles för lite inatt och var onaturligt trött när jag åkte till gymmet, men det finns verkligen inget som piggar upp mer än att se de där underbara människorna som vecka efter vecka väljer att komma och träna med mig på lördagsmorgnar. Med ens var tröttheten som bortblåst! Snart bär det av mot Valhalla för mer träning i form av BodyCombat. De två roligaste träningsformerna jag vet på en och samma dag - kan det bli bättre eller?! Skulle inte tro det :)

Gårdagskvällen bjöd på mysfest hemma hos Sanna med hemgjorda pizzor och fint sällskap och imorgon väntar förmiddagsträning följt av brunch på Bitter och sedan plugg med tjejerna på eftermiddagen. Ännu en fantastisk helg med andra ord! Fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar