torsdag 17 februari 2011

Vi har världens bästa jobb!

Lina och jag konstaterade det idag, igen, när vi stod och väntade på våra spårvagnar. Tänk vilken ynnest det är! Vi får göra skillnad! Vi får bidra till att människor i vår närhet skapar sig en bättre och hälsosammare livsstil och således förbättrar sin livskvalitet. Det är så galet häftigt!

Vi körde en grym teamklass idag, jag och Lina. "The stinging bees" mötte "The pink panthers" på Combaten och det var drag i salen vill jag lova! Så roligt! Nästintill full klass och svetten sprutade som aldrig förr. Grymt!

Imorgon vankas plugg hemma hos Anna-Maria så nu ska jag nog skutta in i duschen och sedan lägga mig så att jag är människa när jag vaknar! Min BodyPump imorgon är fullbokad, och lika så min älskade lördagsklass. Det kommer bli en GRYM helg i träningens tecken :) Apropå träning så lottades det ut platser i lite olika lopp bland personalen på SATS för ett tag sedan, och idag trillade det ner en plats i Midnattsloppet i brevlådan. Sweet! Oj vad det kommer kutas i sommar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar