tisdag 1 mars 2011

Tenta imorn och grym klass idag!

Imorse gick jag upp 5.45 och 7.00 träffade jag PT-klient på gymmet. Att gå upp tidigt var inga problem men runt 16.00 på eftermiddagen var jag heeelt död! Sådär så att man vill korva ihop sig i soffan och sova en skvätt. Det kunde jag ju inte eftersom jag skulle vicka Combat på Kungsgatan. Jag var lika förbannat trött när jag kom till gymmet och klassen skulle börja klockan 17.00, men vet ni vad? Det blev en sån jäkla kick ass-klass!! Jag tror jag gav järnet från början för att det inte skulle märkas att jag var helt död, och det gamla uttrycket "fake it 'til you make it" stämmer bättre än bäst! Vilken energi jag fick! Vi är i slutet av BodyCombat 46 och de flesta deltagarna hade tränat Combat många gånger innan och kunde koreografin, och det skapar en så go stämning på klassen på något sätt. Jag hade även ett par första-gångare med som var hur grymma som helst och körde järnet hela tiden. Det är under sådana klasser som idag som jag verkligen fattar varför jag gör det jag gör - det är den bästa känslan som finns!!!

Imorgon är det Farmakologi-tenta och jag känner mig inte det minsta förberedd. Jag vet att jag säger så hela tiden men nu är det riktigt illa. Vi har haft så mycket annat i skolan att vi inte hunnit plugga så mycket som vi velat. Det har varit KTC och examination och studieuppgifter och så vidare, så tiden har verkligen varit knapp. Det får gå som det går imorn. Blir jag klar tidigt unnar jag mig ett besök på Andréas Cykelklass, om inte sitter jag kvar och har ångest... Håll tummarna för mig och att någon kunskap har fastnat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar