torsdag 19 maj 2011

Åååååh! Underbart!

Jag kom just hem och har ätit kvällsmål, snart blir det sängen för imorgon ringer klockan tiiiiidigt. Jag ska vicka Cy45 på Kungsgatan redan 06.45 :P Den här dagen har varit fantastisk! Det allra mest fantastiska ägde rum på eftermiddagen och kvällen, när jag körde två HEEEEELT underbara klasser!

Först vickade jag för Andréas på Kompassen, nästan full klass och SÅ härliga deltagare! Jag fick så många leenden under klassen att jag höll på att fullkomligt trilla av cykeln, och jag tyckte att timmen fullkomligt flög förbi! Och hårt körde de också, deltagarna. De var grymma! En timme senare var det dags att köra min Combat och JÄKLAR vilket pass det blev! 36 fantastiska deltagare rockade loss totalt och jag tror jag var lite småhög under precis hela passet. Det sjöngs, vrålades och fightades som aldrig förr och personligen tror jag att det var en av de bästa klasser jag någonsin levererat. ALLT stämde! Eller ja, det finns alltid saker man kan göra bättre och ingen är någonsin perfekt, men jag är nöjd och glad och stolt över mina fantastiska fighters som kämpade som tokar! Jag har verkligen världens bästa jobb, det är inget snack om saken :)

Nu kryper jag ned i sängen och laddar för morgondagen. Först Cy45, därefter föreläsning och diagnosplugg och till sist BodyPump och Sh'bam-övande inför helgens stundande utbildning. Sedan ska jag sova gott som fan och ladda inför lördagen :)

1 kommentar: