måndag 2 maj 2011

Sommarschema!


I sommar ska jag som sagt försörja mig på det bästa jag vet - köra klasser och PT! Det blir lite pusslande eftersom jag vill köra så mycket klasser som möjligt och därför planerar att flänga runt ännu mer än vanligt mellan olika anläggningar. Idag fick vi vårt sommarschema och jag tänkte skriva in alla mina klasser i kalendern för att ha koll på vart jag ska befinna mig när... Kalendern räckte dock bara halvvägs in i första perioden på schemat, så här ovan ser ni mitt provisoriska sommarschema. Spegelvänt. För att det blir så när man tar kort med webcamen.

Mycket farande hit och dit kommer det att bli, men det kommer finnas möjlighet att träna med mig NÄSTAN varenda dag hela sommaren! Dock ser jag till att ha en vilodag per vecka, vila är viktigt, särskilt om man kör så mycket som jag planerar att göra i sommar! Det kommer bli ett grymt lov det här, det är jag säker på!

Idag skrev jag och Stina klart vår del på Tumör-arbetet och lyckades även plugga lite diagnoser innan vi gav upp för dagen. Vi förhörde varandra lite också och faktiskt så har det fastnat ett och annat! Skönt! Imorgon är det föreläsning halva dagen och sedan plugg med Tumör-gruppen. Som vanligt är det PT-jobb innan skolan och Cykelklass efter som gäller, så nu blir det sängen illa kvickt!

Jag körde Combat på Kungsgatan idag förresten, en klass jag numera kommer ha som fast på schemat. Kim dök upp som en överraskning och teamade med mig, och vilket drag det blev! Vi körde en kanonklass och jag hoppashoppashoppas att deltagarna hade lika roligt som vi! Det såg faktiskt ut som att de hade det ;) Nu: Godnatt!

1 kommentar:

  1. Det blir inget: spela gitarr och piano, sjunga, skriva låtar och noveller, läsa böcker och göra allt sådant där...som pratades i april för alla där inte är träning

    SvaraRadera