söndag 1 maj 2011

Seg dag!

Idag har jag inte gjort många knop. Mest suttit i soffan faktiskt, och kollat på åtskilliga avsnitt av StarTrek (ja, jag tycker att det är bra...). En tvätt har det faktiskt blivit också, det var nödvändigt eftersom det går åt ganska mycket träningskläder här hemma ;)

Gårdagen var supertrevlig. Vi satt i Slottskogen uppe bland kullarna och grillade och drack vin. Supermysigt! Och tro det eller ej så fick vi vara ifred också, det kändes lite som att det var ett något yngre klientel än vi i resten av Slottsskogen så det var faktiskt ganska skönt. Brasan hann vi dock kika på också, innan vi stack iväg och spelade biljard. En bra kväll, som dock resulterade i enorm trötthet som sagt. Strax innan hemgång blev jag dessutom superallergisk mot något och det kliade alldeles hysteriskt i ögonen, mindre trevligt avslut alltså med andra ord.

Imorgon är vi föreläsningsfria vilket innebär att Stina och jag ska jobba på vårt Bröstcancer-arbete samt plugga vidare på alla sjuttiosju diagnoser. Innan jag möter upp henne tänkte jag ta mig till Landala och vara med på fina Carolines yoga-pass. På eftermiddagen/kvällen blir det PT-jobb och senare Combat på Kungsgatan. Jag kommer ha en fast klass där nu varje måndag 19.30, så vill ni combata med mig så finns det numera två klasser att välja på per vecka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar