söndag 15 maj 2011

Imorgon (idag...) smäller det!

Klockan är tjugo över tre och jag är fortfarande vaken. Det har tittats på Eurovision och nu sitter jag och finslipar på morgondagens stooooora händelse! Min och Linas tretimmarscykel - Göteborgstrampet!

Igår lånade vi Andréas bil (han är en räddande ängel!) och cruisade runt (läs: åkte vilse) i och utanför Göteborg för att filma banan som vi ska köra upp på storbild under passet. Nu sitter jag och slänger in mina låtar i en playlist och kan inte riktigt bestämma mig för vilka jag ska ha, jag har alldeles för många valmöjligheter :P Snart, eller snarare nu, blir det dock sova för klockan 9.00 imorgon bitti ska Lina och jag ses och ladda med hotellfrukost innan passet. Jag hoppas att våra kära deltagare laddar på minst lika bra sätt!

Och apropå träning, idag körde jag 6 kg på varje sida av stången på bicepslåten! På Pumpen, alltså. Och jag klarade det, med bibehållen teknik. Heeeelt sjukt! Helt sjuk kommer troligtvis även träningsvärken vara imorgon, men vad gör det? Jag är SÅ nöjd! Jag har aldrig, inte på någon release någonsin, kommit över 5 kg på varje sida. Nu får jag allt köra 6 kg varje pass under resten av 77:an, det går ju inte att minska igen när man väl har lagt på ;)

1 kommentar:

  1. Ett kanonpass blev det, Göteborgstrampet. Detta kan jag intyga som en av de överlevande efter dagens drabbning ;-)
    Fantastiskt roligt! Tack så himla mycket (sen hjälpte vissa låtval till åxå) :-D

    Lite bilder du kan använda dig av hittar du här: P-As Blogg: Göteborgstrampet på SATS Landala

    SvaraRadera