onsdag 6 april 2011

Det blir inget Göteborgsvarv för Bullen...

...men istället ska hon göra DET HÄR:

SH'BAM-utbildning står på schemat under Göteborgsvarvshelgen, och i ärlighetens namn... Jag väljer dans framför löpning alla dagar ;) Det var ett par år sedan jag dansade, och ytterligare ett par år sedan jag instruerade dansklasser måste jag erkänna, så jag är lite nervös. Men mest laddad dock! Det kommer bli SÅ fantastiskt roligt att få dansa igen! Jag provade Sh'bam under SATS Inspirationsdag i februari, och blev helt förälskad. Min fantastiskt duktiga kollega Annika Sjöö höll i klassen och jisses sicket drag det var. Jag gillar att kombinationerna är så pass enkla att de allra flesta klarar av att göra dem, oavsett om man har danserfarenhet eller inte, och hela passet känns som en enda härlig kväll på dansgolvet på vilken het klubb som helst. Jag längtar till utbildningen och tiden kan knappast gå fort nog! Det kommer bli fantastiskt!

1 kommentar: