tisdag 5 april 2011

Sovmorgon!

Eller ja, nästan i alla fall. Imorgon börjar jag först 8.30 vilket känns som en ren lyx! Jag är så van vid att börja runt 07 nu så att jag knappt reflekterar över det längre. Är det inte VFU:n så är det PT-jobb, men jag gillar det! Uppe tidigt innebär att man kan krama ur mesta möjliga ur dagen, vilket är en mycket bra sak.

Idag var jag på plats på Landala 07.00 och kom hem precis nyss, strax efter 22.00 så liiite trött är jag allt! Det hanns med en fika med Louise samt ett styrkepass (rygg, triceps, biceps och lite axlar) mellan SATS och Sahlgrenska, men jag saknade mitt Cykelpass på Valhalla. Idag var jag tvungen att vicka bort det för att istället vara på VFU:n. Jag önskar jag hade kunnat vara på båda ställena samtidigt!

Egentligen har jag väldigt mycket att skriva om, funderingar kring mitt framtida yrke och en hel del annat, men i ärlighetens namn så orkar jag inte riktigt formulera något vettigt just nu så jag spar det till en annan dag. Nu blir det snart sängen här. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar