måndag 18 april 2011

Kyckling-Muff?

Den här bruden, Lina, är lite som en av de bästaste kollegorna man kan ha. Hon är min "Muff in crime", och gör mitt fantastiska jobb som instruktör ännu fantastiskare! Vi gillar att hitta på grejer på gymmet, och tidigare (innan jag började på SATS) har jag oftast varit den enda som gillar att hitta på grejer. Men nu behöver jag inte vara ensam längre, för Muff 1 (ja, hon kallas så) är likadan!

På lördag, alltså Påskafton, kommer det skrivas historia på Sats Landala för då kör Lina och jag Kyckling-Pump! Vad det är får man inte veta om man inte dyker upp (eller så får man veta det först efteråt, men då kommer man ångra att man inte dök upp), men det är något alldeles speciellt och lite extra knasigt. Alldeles eggstra, kan man säga att det är. Förutom Kyckling-Pump ska vi också cykla i tre timmar genom Göteborg den 15:e maj. Genom hela Götet ska vi, trots att vi inte lämnar Cykelsalen ens för en sekund. Också mycket spännande!

Allt sådant och lite till kan man göra när man har en så underbar kollega som Lina, det är alldeles fantastiskt!

2 kommentarer:

  1. Vad vore jag utan dig Muff2? En ensam muff i gymmets savann sökandes efter sin flock... You rock! ;)

    SvaraRadera
  2. Ni båda rockar! Kram på er :)

    SvaraRadera