söndag 3 april 2011

Ååååh, så fiiiin!

Kollakollakolla! Den här fina jackan fick jag idag i försenad födelsedagspresent! Den är SÅ snygg! Jag köper nästan aldrig dyra saker till mig själv, så det känns otroligt lyxigt att få glida runt i den här i vår... Love it! Nu hoppas jag bara att det slutar regna någon dag så jag får möjlighet att börja använda den!

Idag har det varit vilodag från träningen, gårdagen bjöd på två Pump-pass (mitt eget och Linas licensfilmning) och eftersom jag även körde min Pump i fredags så protesterade ryggen ganska bra idag. Ischiassmärtor ut i båda benen och stelt med pirrande känslor bakom höger skulderblad. Inte helt okej. Dock släppte det lite efter ett par timmars promenerande på stan och nu känns det ungefär som vanligt, smärta under kontroll, med andra ord.

Nu lagas det mat för hela kommande vecka (!), min matplan funkar finfint och det blir både billigare och smidigare när jag lyckas ha lite disciplin på mig själv. Dock blir det pizza till middag ikväll, från pizzerian här utanför. Jag tycker det är viktigt att då och då unna sig sådant som man längtar efter att äta, och idag är jag galet sugen på pizza så då blir det en sådan! På pizzerian här kan man välja mellan small, medium och large, och small-pizzan är alldeles perfekt om man vill bli lagom mätt. I alla fall för mig. Nu ska jag ned och hämta tvätten och sedan fortsätta pilla med matlådorna. Imorgon börjar dagen med träning redan 06.45, och sedan är det full rulle till 21.30 på kvällen så det blir en tidig kväll i säng den här söndagen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar