torsdag 31 mars 2011

Fantastiska människor!

Jag hinner inte skriva så mycket som jag skulle vilja eftersom jag verkligen måste lägga mig för en timme sedan ;) Men, jag är SÅ glad och lyckligt lottad som har så underbara människor omkring mig! Jag tar inte vänskap och omtanke för givet, men gång på gång blir jag påmind om hur fantastiska människor jag har i mitt liv! Linnéa och Andréas överraskade mig med blommor och presenter idag, eftersom jag fyllde år igår. Och det var INTE vilka presenter som helst, det var helt gaaaalet! Vad det var får ni veta en annan gång ;)

Och förutom detta så fick jag även en fantastisk blomma av min chef Jessica, med ett tillhörande kort som gjorde mig alldeles varm i själen! Underbara människor, jag finner inga ord! TACK ska ni ha, och stort TACK även till alla andra som grattade mig på födelsedagen. Ni lyser upp och får mig att le ända in till hjärtat :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar