tisdag 22 mars 2011

3 bra och 3 liiiite mindre bra

Bra 1: Min cykelklass på Valhalla gick kick-ass! Jag kommer ha så mysiga tisdagskvällar i Cykelsalen framöver :)

Bra 2: Imorgon är det VFU igen! Jag har längtat! Det kommer bli grymt :)

Bra 3: Jag fick min deklaration idag och har skattat som en heltidsarbetare men bara jobbat extra...resten förstår ni själva ;) It's gonna be sweeeet när det det klirrar till på kontot!

Mindre bra 1: Jag ligger inte i sängen trots att jag börjar 6.45 imorn.

Mindre bra 2: Jag har fått order att "ta det lugnt" av min pacemakersjuksköterska. Vad "lugnt" är lämnar jag dock åt patienten själv att avgöra, alltså mig själv i det här fallet... Men ändå. Skit.

Mindre bra 3: Jag har ett eget företag, alltså klirrar det inte till på kontot förrän i december och när alla andra får klirrklirr till midsommar får jag helt enkelt hålla ut några månader till.

Nu blir det tryna kudde! Natti!

1 kommentar:

  1. hoppas alla dina framtids patienterna strunta i dina order och avgöra själva

    SvaraRadera