söndag 20 mars 2011

Spinning-spöket på Landala...

Igår skulle jag vicka för Lina på hennes CykelPulse, direkt efter min Pump. Därför kom jag till anläggningen en kvart innan öppning för att göra iordning allting i Cykelsalen innan klasserna började. Det var bara jag och Stefan på gymmet, och när jag satte igång projektorn i cykelsalen möttes jag av detta - pulsband nummer 25 visade puls!

Under tiden jag var och grejade i cykelsalen jobbade det cyklande spöket sig upp till 86% av maxpuls. Mycket morgonpiggt spöke måste jag säga, som satt där och trampade redan innan klockan 10.00 en lördagmorgon! Låg vilopuls måste spöket ha haft också, eftersom det låg på 34 slag/minut när jag kom in i salen ;)

Imorgon börjar min VFU-period. Tre veckor på Sahlgrenska är det som väntar och jag är både nervös och superladdad. Nu blir det på riktigt! Jag har skrivit ned mina förväntningar och vad jag vill lära mig i ett brev som jag ska lämna till min handledare imorgon, och nu ska jag krypa ned i sängen och få mig lite sömn så jag är pigg och glad imorgon. Jag har laddat med ett avsnitt av Sjukhuset på tv3play, så nu somnar jag med helt rätt tankar i huvudet ;) Natti!

1 kommentar:

  1. Jag ser fram emot att få träffa spinningspöket :). Vi har ett i Kortedala med, fast han släcker och tänder lampor!

    SvaraRadera