söndag 6 mars 2011

Träningslycka!!!

Ååååh! Träningslycka! Trots att jag sovit alldeles för lite inatt så blev det två helt fantastiska klasser idag. Först BodyPump-kvartal för Pernilla Andersson som verkligen rockade BodyPump 77 och nu längtar jag sjukt mycket efter att själv få instruera den. Wow vad det kommer bli roligt!!! Vi kommer bli starka under de kommande tre månaderna, det är jag helt övertygad om :)

Lina och jag körde Vasaloppscykel på Landala under eftermiddagen. Jag instruerade andra timmen och Lina första och tredje. Tyvärr kunde vi inte cykla hela tiden båda två, eftersom det saknades en cykel. Hur som helst så är jag så grymt stolt över och imponerad av våra grymma deltagare som cyklade alla tre timmarna med gott mod! Det sjöngs, det tjoades och det hejades och känslan i spurterna var helt galna! Jag körde spurterna till Evertsberg och Oxberg. Till Evertsberg kom vi till tonerna av Linda Bengtzings "E det fel på mej" (och förhoppningsvis kommer nu alla som var med på passet idag och många, många fler att rösta på henne på lördag - right?!) och till Oxberg rullade vi in till "Victorious" med Linda Bengtzing och Velvet. Det var en sån sjuk kick och jag har nog aldrig sjungit med så mycket på något pass som jag gjorde idag, och det säger en del eftersom jag i vanliga fall sjunger typ... hela tiden.

Jag vill alltidalltidALLTID jobba med det här, med träning, med att få folk att prestera bortom det de trodde var möjligt och jag vill få motivera och stötta och hjälpa människor att ta fram det allra bästa de har inom sig. Det är underbart! Finns det något bättre?! Jag tror inte det. Jag fick energi och motivation som kommer räcka låååång tid framöver idag, så tack till både LesMills, Lina och de fantastiska Cykeldeltagarna. Det kommer bli en GRYM träningsvår 2011!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar