torsdag 10 mars 2011

En lite bättre dag!

Det blev en bättre dag idag! Lätt att det blev. Lina och jag körde release av BodyCombat 47 och förutom att jag tror att det var något svårt för deltagarna att höra vad vi sa så gick det bra. Headsetet valde att krångla lite just idag, så stundtals hördes det inte helt okej ut. Imorgon kör jag nya Pumpen också på min fredagsklass och det kommer bli SÅ roligt! Bägge nya koreografierna är helt underbara och det kommer bli riktigt grymma tre månader det här!

I skolan övades det på ankomstsamtal idag. Spännande! Jag vet inte varför men jag hade varit löjligt nervös inför detta i flera dagar, men sedan när vi väl satte oss ned och jobbade så släppte det lite. Det var inte så svårt, det var ganska logiskt. Dessutom var det faktiskt i stort sett precis samma sorts samtal som det jag alltid har med en nya PT-klient så jag kände igen mig mycket i tillvägagångssättet. Det är bara fokuset och själva anledningen till samtalet som är olika.

Imorgon vankas mer träning på KTC och då blir det subkutan venport och CVK, alltså central venkateter. Var det inte något mer också? Jag måste nog kolla upp det innan jag lägger mig... Klockan ringer 06.00 för 7.15 ska jag träffa PT-klient på gymmet, så det är hög tid att krama kudde nu! Imorgon är det fredag och den här veckan har gått så fort att jag inte fattar att den ens har passerat. Galet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar