lördag 5 mars 2011

Träning, skratt och kvartaler

Den där hårtofsen från i morse ni vet? Den försvann innan jag ens hann utanför dörren. Så mycket gillar jag att ha håret uppsatt!

Dagen har bestått av två riktigt mastiga föreläsningar, en om EKG-tolkning vilket verkligen inte är jättelätt, och en om sond, oxygen-, sugbehandling. Den sista föreläsningen var faktiskt jobbigast, eftersom den bestod av många ögonblick som framkallade hysteriska skrattanfall hos fredagströtta studenter. Ni kan ju tänka er själva. "Sugbehandling" och sedan kan ni låta fantasin flöda fritt. Vi behövde inte låta fantasin flöda så mycket eftersom föreläsarens formuleringar var mer eller mindre mitt i prick när det gällde feltolkningar. Inget ont om föreläsaren dock, hon är hur bra som helst!

Eftermiddagen bestod av PT-klient och en superhärlig BodyPump-klass! Imorgon kör jag BodyPump 76 för sista gången och på söndag får jag den nya releasen, det kommer bli så grymt roligt!! Jag har hört att den ska vara hur bra som helst! Efter Pumpen imorgon blir det Linas CykelPulse och sedan efterlängtad BodyPump-kvartal. På kvällen blir det nog soffan, Andra Chansen och fetinggodispåsen. Nu däremot, nu blir det sängen illa kvickt! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar