onsdag 16 mars 2011

Där satt den!

Den här armen tillhör en klasskamrat, och PVK:n - den har JAG satt!!! Min första PVK :) Jag är så sjukt nöjd och stolt och var bara tvungen att plocka upp mobilen och fotografera det hela. Man sätter ju bara den första en gång, right?!

Det var sjukt mycket lättare att sätta en PVK på en riktig person jämfört med de svår- och sönderstuckna attrapperna med låtsasblod i. Här kändes det tydligt att jag hamnade i kärlet, lite som ett hålrum, och plastkatetern gled in hur lätt som helst! Jag var galet nervös och darrade en hel del på händerna, men som ni ser gick det ju fina fisken! Dock kom det mycket blod eftersom jag inte var snabb nog med korken, men i det stora hela spelar det ingen som helst roll. Jag har satt min första PVK!!! Imorgon ska det övas mer minsann. SÅ roligt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar