måndag 10 januari 2011

38/40

38/40 skulle kunna vara min storlek på byxor, men i det här fallet syftar det mer till resultatet på den första anatomi/fysiologitentan. Jag fick 38 rätt av 40, alltså 95%. En i pluggänget fick 38.5 vilket naturligtvis gör att jag inte är nöjd med mitt resultat eftersom jag alltid vill vara bäst. Missförstå mig rätt nu, hon förtjänar en högre poäng än mig eftersom hon kan mer och är asduktig på det hon gör så jag är inte avundsjuk eller missunnsam, jag vill bara vara lika bra! Jag har dessutom hört att en tjej i klassen fick 39 poäng också, attans! Men men, det var det där med att välja glädje och se det positivt. Jag klarade ju tentan i alla fall!


Nu ska jag sätta mig och läsa igenom endokrinologin en gång till innan det är dags för sängen. Det kommer nog ett inlägg till om en stund, innan jag går till sängs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar