måndag 24 januari 2011

Imorgon, dååååå!!!

Jag lever! Det är knappt, men jag gör faktiskt det. Jag kom hem sent som fasen igår efter en finfin helg i Örebro, och nu har allvaret börjat igen. Tenta nästa vecka och den där påtagliga ångesten har redan infunnit sig. Den här gången är den dock uppblandad med någon form av uppgivenhet. Lite som att det inte är någon idé. Lite som att jag ändå aldrig kommer klara den här tentan och aldrig kommer klara av att bli sjuksköterska, så vad spelar det för roll? Fast egentligen vet jag ju att det verkligen inte är så, men jag - precis som alla andra - har ett behov av att klaga lite ibland.

Imorgon smäller det högt på Sats Kungsgatan i alla fall! Bästaste Andréas och jag ska ÄNTLIGEN få köra vår underbara teamklass på temat Schlager VS Rock. Det kommer bli SÅÅÅÅÅ roligt och jag är GALET taggad! Vi kommer vara snyggast, rockigaste, glittrigast och festligast NÅGONSIN på en Cykel! Oooooh YEAH!

Men nu blir det ett par rader i Alfahannen (mycket bra bok, läs den!) innan sängen. Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar