fredag 14 januari 2011

Då var det över.

Sådärja, tentan är avklarad. Hur det gick? Ingen aning faktiskt. Jag kom i säng alldeles för sent igår och var hur trött som helst imorse, och det kändes som att jag var ovanligt trög i huvudet när det var dags att skriva. Det kan alltså ha gått precis hur som helst.

Visst, jag svarade på alla frågor och tror inte att jag var totalt ute och cyklade på någon av dem (förutom möjligtvis den sista, som var på 3 poäng...) men många av frågorna var värda mycket (4- och 5-poängsfrågor) och sådana frågor där man behöver specificera och förklara många olika saker (t.ex. hur det kommer sig att blodtrycket ökar vid fysisk aktivitet, det räcker inte bara med att förklara en sak som händer utan alla faktorer ska vara med och förklaras ingående). Dessutom fick jag panik och glömde bort hur man räknar även de enklaste talen, när det kom till att räkna ut cardiac output och alveolär ventilation. Men jag tror nog att det blev rätt siffror, i alla fall när det gäller det förstnämnda. Nu följer tre veckor av inför-resultatet-ångest. Det är härligt att vara student!

Strax bär det av mot Sats Landala för två PT-timmar och min BodyPump, och ikväll ska det sovas så in i helsefyr. Ojojoj vad jag ska sova. MASSOR!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar