söndag 9 januari 2011

Nu börjar det.

Ingen träning idag, dock en riktig långpromenad samt en del fixande och trixande i form av tvätt och matlådeförberedelser. Nu har jag både mat och kläder inför sista tentapluggveckan, gött det!

I övrigt har jag shoppat ett par skor idag, trots att jag verkligen inte har råd med det. Dock var de så galet snygga och liksom skrek lite på mig redan innan jag kommit in i butiken. Jag provade dem och de satt som fisken i vattnet (eh... ja, man kan säga så!) och sedan såg jag att de kostade 99 kr. Nittionio kronor!!! De var nedsatta från 399. Kan man låta bli då eller? Nej. Så nu tycker jag att det där havet som bildats på Göteborgs alla gator kan dra sig tillbaka, så jag kan få använda mina nya skor.


Imorgon börjar sista veckan innan tentan. Vi har frågestund med lärarna imorgon och jag känner mig totalt förvirrad. Kan jag något alls? Det känns inte så. Jag skulle behöva minst två veckor till innan tentamen, men dessvärre har jag inte det. Men jag kommer klara det, eller hur? Jag kommer sitta där och kunna varenda fråga på tentan och skriva så sjukt bra och inte missa ett enda poäng. Så det så. Ja, det kommer jag. Puh...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar