torsdag 27 januari 2011

BodyCombat!

Tänk att ett jobb, något man alltså får pengar för att utföra, kan skänka SÅ mycket GLÄDJE!!! Det var fullt ös på min Combat idag, och jag är helt övertygad om att jag har de bästa deltagarna i hela världen! De sjöng, skrek, kiiiiiiaaaaaah:ade när jag bad om det och såg helt livsfarliga ut stundtals. Grymma är de! Och många ;) Jag hade flera nya deltagare med idag som kom fram efteråt och lovordade klassen, och varje gång det händer - att jag bidrar till att någon hittar en träningsform de gillar - så blir jag glad ända in i själen. Det är underbart! Jag fick även höra att jag är en bra instruktör och det värmer lika mycket varje gång. Jag strävar ständigt efter att utvecklas som instruktör, och att då få höra att jag är omtyckt och att det jag gör uppskattas är en helt totalhärlig känsla. Nu längtar jag till nästa torsdag och nästa Combat, men som tur är behöver jag inte vänta riktigt så länge med att instruera - jag har ju fredags-Pumpen att se fram emot redan imorgon!

Imorgon är det frågestund i skolan på Immunologin. Det är helt sjukt vad mycket det är inför tentan på onsdag! Dessutom är det svårt att veta vad vi ska fokusera på, eftersom vi har mindre tid än vanligt och inte hinner gå lika djupt in på saker och ting som vi har kunnat göra till tidigare tentor. Jag gillar det inte. Jag vill lära mig saker grundligt och förstå dem ordentligt för att kunskapen ska sitta kvar, det här småduttandet på ytan är inte riktigt min grej. Efter frågestunden blir det plugg med tjejorna innan Pumpen och på kvällen blir det lite gött ölhäng på något ställe i stan. Finfin fredag, med andra ord! Nu vankas dusch och isängstoppning av denna trötta Bulle. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar