onsdag 19 januari 2011

I punktform.

Det här är en både bra och dålig dag, och nu är den snart slut vilket är... skönt.  Det blir en dagssummering i punktform eftersom jag inte orkar skriva något riktigt inlägg ;)

Mindre bra: Sjukt trött morgon, vi övade venprover och jag lyckades fortfarande inte få något blod från Stina = jag känner mig helt värdelös, CSN verkar vilja att jag börjar betala tillbaka på mitt lån redan nu trots att jag fortfarande studerar och tar lån.

Sjukt bra saker: Den här dagen är över snart, jag hade 22 pers på min Box idag, och jag är SJUKT STOLT över en vän som presterat riktigt, riktigt bra idag och som jag hoppas är lika stolt över sig själv som jag är över honom!

Nu ska det sovas, imorgon blir det speciell virologi och på kvällen BodyCombat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar