måndag 31 januari 2011

Lite Pump, lite plugg och lite show

Imorgon är det sista pluggdagen inför tentan som då, naturligtvis, är på onsdag. Eftersom jag inte kan ett jäkla skit av det vi ska kunna så passade jag på att även tacka ja till att vicka på en BodyPump på Valhalla imorgon 19.30. Varför inte liksom? Det är ju inte så att jag har något annat att göra?! Fast å andra sidan, bättre träna och ägna sig åt roliga saker som får hjärnan att koppla av, än att sitta och panika över böckerna hela kvällen imorgon. Vi ska plugga heeeela dagen med start kl. 9.00, så någon måtta får det bannemej vara! Så, BodyPump it is, med andra ord! Det var länge sedan jag körde på Valhalla, så det kommer bli riktigt roligt!

Jag kom hem för en dryg timme sedan efter att ha repat show på Landala, idag lyckades vi samla hela gänget och det kommer bli hur bra som helst det här! Jag är lyckligt lottad som har så fina kollegor, de är bäst!

Nu ska jag ta och bädda ned mig. Imorgon tänker jag lyxa till det och sova ända till klockan 8.00, jag ska inte längre än hem till Stina och dit är det inte så långt. Skönt!

Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar