söndag 16 januari 2011

Kaffe, Combat och Kolhydrater

Godmorgon! Jag känner mig inte alls lika hurtig som på bilden, snarare helt överkörd av ett tåg. Jag sitter och dricker mitt kardemumma- och kanel-kaffe och ska strax dra mig mot Landala och vara med på Linas Combat-licensvideo. Hon kommer kicka ass och att ta den där licensen är lika lätt för henne som att ta godis av småbarn. Fast inte lika elakt, förstås.

Min kropp är svullen till följd av alldeles för mycket kolhydrater i form av mat (tacos) och choklad igår och magen gör dessutom ont som attan, men ärligt talat... får man inte skylla sig själv när man äter saker man inte tål? Jag hoppas det ordnar upp sig när jag får svettas lite på Combaten och göra av med lite vatten!

Ikväll blir det middag med tre blivande sjuksköterskor, en blivande läkare, en blivande arkitekt och en ekonom. Finfin söndagskväll indeed!

Nu kallar gymmet på mig, hörs senare!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar