torsdag 13 januari 2011

Tenta imorgon, nu gäller det!

Sådärja! Jag kom nyss hem. Smidigt, såhär dagen innan tentan. Vi har planerat show på gymmet och fick en hel del gjort, även om det inte riktigt kändes så. Det kommer bli hur bra som helst det här, det är jag säker på!

Imorgon är det alltså tenta. Stina, jag och Anna-Maria har pluggat 9.00-18.00 idag (med undantag för den stunden då Anna-Maria förvandlades till gris, som ni såg...) och gått igenom precis allting som står i inläsningsanvisningarna. Skulle vi få skriva tillsammans hade vi fått full pott ;) Nu är ju tyvärr tentor individuella, och då blir det nog lite sämre med den där potten. Ärligt talat så har jag ingen aning om hur det kommer gå. Ena sekunden känns det som att jag har koll, andra sekunden kommer jag inte ihåg ett jota och tycker att jag lika gärna kan stanna hemma. Fan.

Nu ska jag dock skutta in i duschen och sedan stupa ned i sängen. Det blir frulle med tjejerna imorgon innan tentan, gött att chilla lite tillsammans innan det är dags att sätta sig i heta stolen ;)

Och så håller ni tummarna för oss imorgon 9.00-13.00, okej?!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar