onsdag 5 januari 2011

Endokrinologi och digestionsorgan...

Det är vad min dag har bestått av idag, till största delen. Endokrinologi och digestionsorgan. Och lite häng på gymmet på kvällen, men ingen egen träning.

Det blir ett kort inlägg idag, eftersom jag har absolut ingenting att berätta mer än att huvudet är fullproppat med hormoner och organ. GH, GHIH/SS, GHRH, ADH, ACTH, aldosteron, adrenalin, insulin, angiotensinogen, angiotensin 1 och 2, cortisol... Och det där är långt ifrån alla, det finns fler. Många fler! Imorgon fortsätter det, och tentan närmar sig alldeles för snabbt.

17:e januari börjar nästa kurs, Mikrobiologi. Idag fick jag köpt första boken, snälla Li kom och lämnade sin begagnade till mig på gymmet. Eftersom vi alltid pluggar tillsammans, jag och supertjejerna, så delar vi på den. Billigare så. Den boken får bli kvällslitteratur (eftersom jag inte har ro att läsa något annat än kurslitteratur, men inte orkar läsa det jag borde...) och nu väntar sängen. Imorgon blir det plugg hemma hos Stina hela dagen, och sedan lite träning på kvällen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar