måndag 17 januari 2011

Tack och godnatt!

Lever jag? Det känns lite tveksamt just nu. För en kvart sedan hade jag lovat mig själv att ligga i sängen, som allra senast. Gör jag det? Nej. Jag sitter ju här! Och har jag duschat och är redo att lägga mig? Nej.

Dock har jag fått gjort ett kick-ass-cykelpass inför morgondagen då jag har äran att vicka för bästaste Andréas. Nu håller jag dock på att dö av trötthet så sängen kallar kraftigt på mig... Dagen bjöd på ett grymt Box-pass på Kungsgatan där jag vickade för min andra kollega som också heter Andreas (sjukt vanligt namn, eller vad säger du Louise?!), efter det blev det BodyCombat för Annika och nu på kvällen ihopknåpande av klass, som sagt.

Nu har även termin två börjat. Termin TVÅ! Helt galet, jag som tyckte att jag precis började termin ett... Vi kickstartar med bakteriologi i alla fall, så imorn väntar föreläsning nummer två ute på Östra Sjukhuset. Vi hade föreläsning bredvid bårhuset idag, sådär mysigt faktiskt...

Nåja, sängen nu. Cykelpasset lägger jag kanske upp senare, än så länge är det en överraskning!

1 kommentar:

  1. Ja, jag blev uttagen av en tredje Andreas, och ska i morgon åka upp till min Andreas :). Många Andreas! Och fasen vad det ska cyklas ikväll!!!

    SvaraRadera