fredag 21 januari 2011

Träningskärlek!

Vi börjar klockan 8.00 imorgon, och jag borde VERKLIGEN sova! Men det går sådär, eftersom jag sov när jag kom hem från skolan och innan Combaten. Skit! Nu kommer jag vara såååå trött imorgon!

På Combaten hade jag 35 grymma fighters som körde som tokar hela timmen. Vilka grymmingar alltså! Under låt 8 blev jag alldeles bubblig av lycka i hela kroppen och det kom till och med ett par glädjetårar - jag är så SJUKT glad att jag får och kan hålla på med det jag gör! Vilket privilegium! Tänk att just jag har en kropp som fungerar och som tillåter mig att syssla med det jag älskar så mycket. Är det inte fantastiskt?!

Imorgon handlar dagen om vårdhygien, och sedan blir det Pump på kvällen innan tåget rullar mot Örebro. Sjukt bra helg kommer det bli, sjukt bra! Jag ska hälsa på Lisa, det är en jättebra sak!

Nu kanske jag borde göra ett ryck med den där sömnen... Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar