söndag 30 januari 2011

Helgen som gått

Bild från Google.
Jag har inte hunnit blogga i helgen, eller rättare sagt så har jag undvikit att sitta vid datorn eftersom jag mer eller mindre alltid sitter här. Känns det som i alla fall.

Fredagskvällen var lugnare än lugnast, så himla skönt! Jag borde visserligen ha pluggat eftersom tentan är på onsdag, men på något sätt lyckas jag hela tiden förtränga det. Dumt är vad det är! Lördagen bjöd på fullt ös på min lördagsklass och en underbar kommentar från en fin deltagare, "Du är det bästa som finns! Man blir så glad!" JAG blir så glad av att höra sådant! Underbara är vad de är, mina fina deltagare! I övrigt bestod lördagen också av Saronkyrkans loppis, fyndande av fina kaffemuggar, käk på Egg & Milk och på kvällen var jag och Karro och tittade/lyssnade på Stina när hon hade konsert med sin orkester, och sedan blev det fest + utgång med Karros klasskamrater. Roligt, men det resulterade i extrem tröttma idag!

Trots den extrema tröttman blev det en fin söndag bestående av brunch på Ritz och senare träning i form av lite styrka för överkroppen och ett CykelPulse-pass. Nu på kvällen har jag varit skitduktig och lagat matlåda för tre dagar (jag kommer se ut som Korv Stroganoff i slutet på veckan, men är det tidsbrist så är det...) och sedan degat i soffan till X-files. Denna underbara serie!!! Jag köpte hela första säsongen för 99 kr och är lika kär i Agent Scully nu som för typ... 15 år sedan eller vad det nu är. Hon är ju förjävla snygg alltså!

Nu blir det sängen, imorgon vankas venprovsträning, frågestund inför tentahelsiket, träning i form av Cykel och sedan rep med showgänget på kvällen. En finfin måndag, helt enkelt! Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar