tisdag 11 januari 2011

När dumheten tar över

Istället för att sova sitter jag och dumstirrar på schemat för kommande kurs, när jag egentligen borde plugga inför fredagens tenta om jag ändå inte tänker sova. Mycket dumt av mig!

Idag har det pluggats hemma hos Stina, och det känns som att jag inte kan ett jäkla skit. Fruktansvärd känsla! Förra tentan var jag nervös för, men någonstans kändes det som att jag ändå hade så pass mycket koll att jag skulle klara den. Nu känns det bara...värdelöst. Som att inget sitter, trots att jag har pluggat bra mycket och borde ha koll. Imorgon fortsätter pluggandet, då kommer Stina och Anna-Maria hit och vi ska fortsätta förhöra varandra. Hoppas sjukt mycket fastnar på två dagar, man vill INTE ha en omtenta liggandes på den här kursen!

Eftermiddagen bjöd på ett cykelpass på Friskis och Svettis för fina Louise, som har utvecklats helt sjukt mycket sedan jag körde för henne sist! Hon är grym, och jag hoppas hon kommer börja köra hos oss på Sats snart istället. Hon skulle passa in hos oss ;)

På kvällen blev det planerande av show och sedan lite, lite mer plugg utan framgång. Eller ja, framgång med showplanerna blev det ju, men med pluggandet var det värre. Nu ska det sovas fort och hårt innan en ny dag börjar. En ny dag som som sagt innebär plugg och sedan träningsvägledning och min Box-klass på kvällen. Jag borde för övrigt göra ny musik till den, när jag nu ska hinna det? Imorgon bitti kanske... Om jag lägger mig typ... nyss. Om jag är stressad? Nejdå. Verkar det så eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar