onsdag 26 januari 2011

Här skulle det...

...egentligen ha varit tre skitheta bilder på mig och Andréas från dagens Schlager VS Rock-cykel på Kungsgatan, men eftersom det av någon anledning inte går att lägga över bilderna från mobilen så får ni se hur snygga vi var först imorgon.

Klassen var i alla fall grymt, grymt rolig! Full sal, fullt ös (och senare även full instruktör eftersom busen Andréas gav mig bubbel när vi var klara, två droppar räcker liksom...). Jag har nog aldrig hört så många deltagare sjunga så mycket under en och samma klass! Inte heller sett så många dansa på cyklarna :P Heeeelt grymt! Jag var snornervös eftersom Andréas är lite av min Cykel-idol, och därför var jag nog inte riktigt så bra som jag kan vara. Nervositet kan göra två saker med mig: Antingen blir jag bättre än jag egentligen är eftersom jag skärper mig till ungefär 1000%, eller så blir jag lite av ett fuck up. Det var mer av det senare slaget idag, men ingen katastrof. Det blev bra! Deltagarna var svettiga och mycket glada efter passet och det var även jag och Andréas. Sjukt att jag faktiskt får betalt för att ha sådär roligt! Tänk att ett arbete kan innebära så mycket glädje, helt sjukt!

Nu är klockan sådär skitmycket igen och jag borde sova för läääänge sedan, imorgon kommer Stina och Anna-Maria hit och det är dags att börja tentaplugga på riktigt. En vecka till bakteriologi/immunologi/virologi/vårdhygiententan. Stress? Eh... ja.

Jag vill ha sommar nu. Nu! Det här mörkret suger verkligen energi ur mig och jag orkar inte vara lika effektiv och glad som jag brukar vara. Men det blir nog vår i år också, tror jag. Right?!

2 kommentarer:

  1. God morgon. Jag är en Biggest loser tönt och eftersom reprisen går nu 6.00 på morgonen passar jag på att äta frulle nu.

    NI var sjukt grymma igår. Det var galet kul och fastän det var fruktansvärt att spinna och sjunga samtidigt så hade iaf jag och jag gissar mina 3 kumpaner med, kunnat hålla på i en timme till.

    Nu är det som när man var liten och man vaknade upp efter julafton, som man längtat så efter, fast jag hoppas att ni kommer tillbaka tidigare än ett år.

    Hoppas dagen blir toppen. Kramar i massor!!!! L

    SvaraRadera
  2. Åh vad jag hade velat vara med!!!

    SvaraRadera