tisdag 4 januari 2011

Tentapanik och grymmeklass.

Nu är den igång. Den riktiga, riktiga tentapaniken som gör att jag vill plugga 24 h om dygnet. Det är dock omöjligt, tyvärr...

Idag gick vi igenom det mesta av Endokrinologin och det kommer vi fortsätta med imorgon också. Vi har gjort ett pluggschema fram till tentan och kommer läsa ihop varje dag, jag Anna-Maria, Stina och Anna. Hoppas verkligen att kunskapen fastnar.

Min klass i Frölunda idag var helt fantastisk! Ett ganska litet men ack så grymt gäng hade jag. Bra teknik har de fått också, och det fightades som aldrig förr! Jag kommer sakna mina tisdagsklasser, även om det kommer bli brutalt roligt att Combata på Landala varje torsdag. Klassen idag kommer jag bära med mig länge. Det var en sådan klass där ALLT stämde! Eller ja, nästan allt. Jag stämde inte riktigt i bytet mellan två låtar, och lyckades kläcka ur mig en av mina mest korkade kommentarer någonsin... Men det bjuder jag på!

Nu blir det dusch och sedan sova. Imorn: Läkarbesök, plugg med tjejerna hos mig, PT-klient och träningsvägledning. Och kanske, kanske styrketräning på kvällen om jag inte bestämmer mig för att vila, vilket jag borde eftersom onsdagar är min vilodag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar