onsdag 8 december 2010

18 coola fighters!

Nu ska jag snart krypa ned i sängen och sova. Jag vet, jag skulle lägga mig tidigt idag men så fastnade jag här vid datorn som vanligt. Sjukt dåligt av mig.

18 fräcka fighters trotsade snön nu på kvällen och kom och boxades med mig på Landala, och jäklar vad de körde! Stina och Matti inte minst, de körde på som galningar bägge två :) Riktigt bra jobbat! Jag är så glad och stolt över att Box-klassen kommit igång så bra. Det finns inget mer tillfredsställande som instruktör än att lyckas få igång en klass som har gått trögt! När jag började var det inte ovanligt att jag körde med  4 pers i salen, nu har vi som mest varit 30 stycken och legat ganska stadigt kring 20 de senaste månaderna :) Underbart!

Imorgon blir det plugg i skolan 9.00-14.00 och därefter redovisning av näringsläraarbetet. Efter det blir det lite PT-jobb på Landala och dagen avslutas sedan med något mycket efterlängtat: KVARTALSUTBILDNING BODYPUMP!!! Ny koreografi - SÅ roligt!!! Jag längtar. Jag tänker försöka köra om inte hela så åtminstone minst halva redan på fredag på min Pump 18.00. Tur att jag lär mig snabbt ;) Nu: Sängen! Nattinatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar