fredag 31 december 2010

Lite bio och lite Pump!

Bild lånad någonstans på Google.


Jag kom precis hem efter att ha sett den här filmen. Jag gillade den! Många skratt och trots att jag i vanliga fall har lite svårt för Helena Bergström så gick det bra ändå ;) Nu är magen full med popcorn och choklad, men den ska få sig en kvällsmacka också innan jag går till sängs!

Imorn är det dags för årets kanske roligaste klass. BodyPump 10.00 på Landala! Klassen är sedan länge full och med ett antal reserver på listan, och jag har finfina priser att dela ut till deltagarna och jag utlovar också en mycket glittrig och glaumorig instruktör samt gottiga förfriskningar efter klassen, allt för att få den rätta nyårsfeelingen! Imorgon ska det slås många rekord och vi ska lämna träningsåret 2010 med en skräll, och starta 2011 med den mest positiva känslan av alla - att ingenting är omöjligt och allt vi vill nå kan vi få!

Jag är galet laddad! Oooooh YEAH!

1 kommentar: