tisdag 28 december 2010

Kreativitet!


Lite trött och sliten efter tågresan från helvetet igår,  men kaffe ur supermuggen gör susen!

Jag har varit duktig och betalat räkningshögen nu på "morgonen" (ja, jag sov länge...) och lyxat till det med en lååååång och skön dusch och alldeles oförskämt mycket risgrynsgrötsfrukost.

Snart ska jag ta tag i BodyCombaten och nöta koreografin en sista gång innan klassen ikväll, den sitter nu men jag känner mig alltid osäker inför första gången med nya koreografi helt själv, hur mycket jag än har övat. Och överinlärning ska ju vara bra har jag hört ;) Men, innan dess ska jag göra något jag inte gjort på mycket länge - skriva! Jag har en idé som jag får se vad det blir av. Den här ledigheten har gett mig kreativiteten tillbaka, så kanske blir det en sväng vid pianot också. Underbart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar