söndag 19 december 2010

Det här med muskler...

Bild från google.
Sådana här muskler finns det i min kropp. De där adduktorerna, alltså. Jag är verkligen helt säker på det, för jag känner de tydligt. Efter gårdagens benpass på gymmet med 3 set a' 10 reps och 50 kg på insida lår känns de väldigt tydligt. T.ex. är det där med att gå lite knepigt. Så, ser ni någon som liksom styltar fram i närheten av Sahlgrenska imorgon så är det bara jag på väg till skolan!

Plugget idag gick bra och jag är glad att jag har så fina klasskamrater. Fina och ambitiösa. Våra anteckningar tar nog fan priset och ibland undrar jag om vi försöker rita en egen lärobok för kommande SSK-studenter :P

Imorgon vankas det föreläsning om Digestionsorganen samt metodövning på KTC, blodtryck, puls och EKG. Galet roligt!!! Kvällen bjuder på BodyPump-vick och PT-klient och sedan är det bara en ynka dag kvar till någon form av jullov som inte riktigt är något lov. Nåja, time for bed!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar