tisdag 14 december 2010

Combat, ryggont och endokrinologi

Den är bilden på brudarna från igår får ge mig energi när jag beger mig mot skolan för en 5 1/2 timme lång endokrinologiföreläsning. Visst ser de ut att ha roligt?! Det hade vi också - GRYMT kul!!!

Idag är jag hur trött som helst, känns som jag inte har fått en enda blund inatt, och både magen och ryggen protesterar högljutt. Det är inte alltid guld och gröna skogar ;) Jag vaknade inatt av att jag låg på mage och ryggen gjorde jätteont, så ont att jag inte kunde vända mig om till något annat läge utan att nästan gråta av smärta. Konstigt det där, hur det kommer tillbaka med jämna mellanrum för att sedan släppa och vara lugnt igen. Hur som helst, jag fick sträcka ut lite och så lugnade det sig sedan så jag kunde sova vidare.

Ikväll blir det team-Combat i Frölunda!! SÅ roligt att köra med Jessica också då jag aldrig sett henne instruera förut, jag är helt övertygad om att hon är riktigt, riktigt duktig! Och rörelse ska få fördriva det ryggonda också, jag längtar redan.

På återseende!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar